söndag 30 augusti 2009

Skola!

800 grader är kärlek<3
Nu typ bara sitter jag här, i mitt fixade rum som är såå mysigt:D<3
Skit glad att jag äntligen har hittat en lösning som funka(YY) Så
nu ska jag no äta en bit av kärleksmumsen jag och alms baka innan
dom blev skitgoda, men smaka lite väl mcyke kaffe, men de e sånt
som händer. Sen ska jag nog göra om på bloggen lite, inte säker men
de ska nog bli lite mer... ROSA. Och kanske en header om jag pallar,
fast nä de orkar jag inte. På torsdag e de historieprov, så jag kommer
inte göra så mycke mer i veckan än att sitta i min historiebok. Hoppas
iaf på ett g, kanske vg om jag anstränger mig. De går faktiskt ganska
bra i skolan, långt fram på matten och spanska går faktiskt bättre än
jag trodde. Betyg till jul fattar ni. Och hemkunskapen går ju faktiskt
också jävligt bra så de kanske kommer bli helt okej betyg. De som suger
lite e att vi har musik denhär perioden, jag gillar mer bild och slöjd.
Men de får man leva me.
Puss hej leverpajstejj eftersom jag inte kommer ihåg den riktiga<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar